Reklama na rynku niemieckim

Reklama na rynku niemieckim - 5ever.plJeśli chcesz, aby Twoja strona zajmowała pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania, także w wersji obcojęzycznej, jednym ze sposobów jest pozycjonowanie SEO tak, aby znaleźć się w TOP 10 Google. Aby zaistnieć na rynku zagranicznym, konieczne są odpowiednie wersje językowe dla Twojej platformy, dostosowane pod lokalną wyszukiwarkę, dla wersji niemieckiej jest to Google.de. Wszystko po to, aby Twoja platforma była jak najwyżej pozycjonowana w wynikach wyszukiwania miejscowych wyszukiwarek w danym kraju.

Pozycjonowanie strony www w wersji niemieckojęzycznej

Jeśli mamy zamiar umieścić swoją stronę wysoko w zagranicznej wyszukiwarce, warto zatroszczyć się o odpowiedni TLD (ang. Top-level Domain). dla Polski jest to „.pl”, dla strony www w wersji niemieckojęzycznej będzie on brzmiał „.de”. Nie musimy poświęcać temu czasu, o ile posiadamy domenę globalną – „.com” albo „.org”. W grę wchodzi także europejska końcówka – „.eu”.

Inne działania SEO nie różnią się zbytnio od tych stosowanych w polskiej sieci, ale wymagają znajomości lokalnej specyfiki. Aby strona www w wersji niemieckojęzycznej znajdowała się wysoko w wynikach wyszukiwania potrzebne będą treści pozycjonujące. Wtedy podstawą jest współpraca z native speakerami – zamówione u nich teksty będą brzmiały dobrze dla niemieckiego odbiorcy.

Co ze sklepem online w wersji niemieckojęzycznej?

Rynek za naszą zachodnią granicą to niespełna 80 milionów potencjalnych klientów. Korzystnym będzie się na niego otworzyć poprzez sklep online w niemieckiej wersji językowej. Podstawą pozycjonowania Twojej strony powinny być godne uwagi treści w wersji niemieckiej. Słabe teksty są dzisiaj nierentowne, ponieważ Google łatwo je wychwytuje… Kolejną rzeczą jest umiejscowienie geograficzne hostingu Twojego sklepu online w wersji niemieckojęzycznej – wyżej pozycjonowane są adresy z niemieckim IP.

Co jeszcze warto wiedzieć przy pozycjonowaniu stron w niemieckim Google?

Wysokie pozycjonowanie stron w niemieckim Google pomagają też artykuły sponsorowane na portalach branżowych. Warto postarać się o fachowe tłumaczenia. Pamiętaj, że błędnie prowadzony marketing SEO może narobić więcej szkód niż pożytku. Jest wiele inicjatyw specjalizujących się w takich działaniach, może warto skorzystać z ich oferty? Więcej informacji na temat efektywnego pozycjonowania stron w niemieckim Google znajdziesz pod adresem http://pozycjonowanieniemcy.pl.